Πολιτική επιστροφών
Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας εντός 48 ωρών με e-mail ή τηλεφωνικά. Έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 10 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος. Χωρίς να έχει αφαιρεθεί ή κοπεί οποιαδήποτε ετικέτα ή καρτέλα συνοδεύει το ρούχο. Μετά το πέρας των 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας μπορεί να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του. H εταιρεία θα σας αποστείλει νέο προϊόν προς αντικατάσταση και τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν πάλι την εταιρεία .Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ώστε να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να σας επιστρέψει το χρηματικό ποσό.
Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Το www.kyriazistore.gr κατανοώντας πλήρως την φύση των ηλεκτρονικών αγορών και θέλοντας να στηρίξει τους πελάτες του αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο, σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων προϋποθέτοντας τα παρακάτω :
1. Το προϊόν είναι αμεταχείριστο και στην αρχική του συσκευασία μαζί με τυχόν συνοδευτικό υλικό (ετικέτες, κλπ)
2. Η συσκευασία και το συνοδευτικό υλικό, πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Χωρίς να έχει αφαιρεθεί ή κοπεί οποιαδήποτε ετικέτα ή καρτέλα συνοδεύει το ρούχο.
3. Το αίτημα επιστροφής δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
4. Τα έξοδα αποστολής της πρώτης επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία μας.
Πολιτική Επιστροφών Λανθασμένων Προϊόντων
1. Σε περίπτωση παραλαβής λανθασμένης παραγγελίας προϊόντος, η οποία θα οφείλεται σε εμάς, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας εντός 48 ωρών. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν μόνο εμάς. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό. Χωρίς να έχει αφαιρεθεί ή κοπεί οποιαδήποτε ετικέτα ή καρτέλα συνοδεύει το ρούχο. Σε περίπτωση έλλειψης του προϊόντος ,η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επιλογή / αντικατάσταση με ένα νέο προϊόν ή την επιστροφή του ποσού.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει:
1. Να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email
2. Να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στην αρχική συσκευασία
3. Να επικολλήσετε στο δέμα το αυτοκόλλητο επιστροφής που θα βρείτε στην αρχική συσκευασία
Δεν δεχόμαστε επιστροφές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και χωρίς την φόρμα επιστροφής.
Είδη σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται μόνο με είδη σε έκπτωση ή προσφορά .
Προϊόντα που έχουν αποσταλεί ως δώρα ,δεν επιστρέφονται.
Κάθε επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται με φωτοτυπία του αρχικού παραστατικού.
Η ασφαλής συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή είναι δική σας ευθύνη.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή ποσού:
Η επιστροφή ποσού πραγματοποιείτε εντός 15 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που θα μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε παραγγελία σας και αφού έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο είδος και έχει ελεγχθεί για την αρτιότητά του. Σε περίπτωση που το προϊόν είχε αποσταλεί με δωρεάν έξοδα αποστολής, αυτά δεν επιστρέφονται. Τα έξοδα αποστολής επιστρέφονται μόνο στην περίπτωση που η επιστροφή είναι υπαιτιότητας μας λόγω λάθους αποστολής είδους/ποσότητας ή ελαττωματικού προϊόντος. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή ποσού εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε αρχικά επιλέξει για την παραγγελία σας. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με τραπεζική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή. Για προκαταβολές που δόθηκαν για προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "Κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στην διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 2651 026266 Ώρες καταστημάτων